#Fakty 1D

Buuu.
 Mam sporo faktów o 1D ,
 więc co jakiś czas będę wrzucała ;] ^^


#1. Gdybym teraz nie był w One Direction , chciałbym być jeszcze prawiczkiem. - Harry.
#2. Zayn , zapytany o jego nagie ciało odpowiada : Louis mówi że jest gorące
#3. Harry mówi że był na randce z Taylor Swift.
#4. Rozmawialiśmy kiedyś z fankami z L.A, kiedy Louis ściągnął mi dżinsy i zostałem w samej bieliźnie. To nie było śmieszne Niall
#5. Zanim wymyślono nazwę dla zespołu , Zayn zaproponował Zayn and The Boys , a niall Niall and the potatoes .
#6. Niall kocha horrory i gdyby oglądał jakiś z swoją dziewczyną , przytulałby ją wtedy , kiedy by się bała.
#7. Jeśli chcesz mieć One Direction na swojej imprezie urodzinowej itp. Musisz zapłacić za nich  21 tys. Funtów.
#8. Niall mówi że jest irlandzkim Bieberem.
#9. Justin Bieber był trzecią osobą , którą Niall dodał do śledzonych na TT.
#10. Louis ostatni raz płakał kiedy kręcona dokument o One Direction i opowiadał o swojej mamie.
#11 .Liam uważa , że jest niezdarny.
#12. Zayn chciałby mieć głos Nialla,
#13. Harry zaczął umawiać się z dziewczynami w wieku 11 lat. o.o
#14. Eleanor jest kilka lat starsza od Louisa , ale uważa się za jego żeńska wersję .
#15. Liam boi się łyżek. 
#16. Louis:"Kiedyś bylem chory na grypę i miałem głos jak flet, nie mogłem mówić przez cały tydzień, bo za każdym razem, kiedy się odzywałem Harry się strasznie ze mnie śmiał"
#17. Louis:"Nienawidzę Harry`ego za to, że tak dobrze wychodzi na zdjęciach" Niall:"To prawda. Zrobiliśmy mu kiedyś zdjęcie z zamkniętymi oczami i nadal wyglądał atrakcyjnie"
#18. Louis:"Kiedy Harry byl chory i nie mógł mówić bił mnie za każdym razem, kiedy mówiłem głupoty. Taki jest bardziej irytujący niż miałby mówić ochrypłym głosem"
#19. Kiedyś Lou i Niall zamknęli go w szafie, kiedy otworzyli stał nagi i krzyczał "Ta-Da"
#20. Mama Harry`ego nie pozwala mu chodzić nago po domu
#21. Niall ostatni raz powiedzial  'I love you' do swojej mamy
#22. "Kiedys Niall zaczal spiewac WMYB po hiszpansku i sie go wystraszylem bo wyszlo mu to calkiem niezle" Harry
#23. Liam powiedzial, ze Harry & Zayn sa najbardziej leniwi w zespole bo nigdy jako pierwsi sie nie budza. 
#24. Liam woli zrobic pierwszy krok jezeli chodzi o randke.
#25. Zanim chlopcy pierwszy raz obejrzeli skonczony klip do teledysku WMYB , Niall wykrzyknol "CZEKAJCIE! Musze wziasc sobie jedzenie, pauza!"
#26. Niall nigdy nie byl w powaznym zwiazku, poniewaz wciaz czeka na ta jedyna
#27. Harry mowi plynnie po francusku
#28. Gdy fanka pyta Nialla czy za nia wyjdzie, on zawsze odpowiada 'tak'
#29. Liam kocha wszystko co jest zwiazane z Disneyem
#30. Harry i Ed Sheeran maja dla siebie przezwiska, Potter i Weasley
#31. "Zayn ma nowe motto, na kazdy nowy dzien. Mysle, ze to niesamowite" Liam
#32. We Francji,  Louis ze swoim kolega podeszli do pewnej dziewczyny ktora (jak mysleli) jest francuska i powiedzili do niej cos niemilego, potem sie okazalo , ze byla to angielka
#33. One Direction mialo napisac piosenke o tym jak zdobyc dziewczyne, ale to zmienili i napisali o tym jak sprawic by dziewczyna czula sie piekna
#34. 'Chcialbym dziewczyne do ktorej moglbym dzwonic w srodku nocy, kochalbym to!' Harry
#35. Niall nie moze przestac spiewac piosenki Justina Biebera 'Mistletoe' i mowi, ze jest ogromnym 'Belieber'em
#36. Liam pije zadko alkohol, poniewaz ma tylko jedna nerke
#37. Niall uwaza, ze bokserki, pierdzenie i bycie smiesznym podnieca
#38. Harry jest fanem Louisa, Zayn jest Nialla, Niall jest fanem Liama, a Liam jest fanem Zayna
#39. Redaktor -"zaplacilbys na pierwszej randce za dziewczyne?" WSZYSCY -"oczywiscie" , Niall- "za wszystkie randki" Zayn- " ja zawsze place za dziewczyne!"
#40. Harry swoj pierwszy autograf dal Louisowi
#41. "Nie ma nic lepszego od lezenia w lozku albo na kanapie z dziewczyna, tylko rozmawiajac. Brzmi staromnodnie, ale to cos co lubie" Zayn
#42. Harry powiedzial, ze wiekszosc jego dziewczyn byla blondynkami, ale brunetki tez sa bardzo fajne
#43. Gdy Zayn mial 6 lat to wyrzucil telewizor przez okno 
#44. Liam je lody widelcem
#45. Niall chcialby byc Cheryl Cole przez jeden dzien, aby zobaczyc jak to jest byc goracym
#46. Harry mowi, ze trzyma reke Louisa wiekszosc czasu gdy gdzies ida
#47. "Kiedy jestesmy w hotelu to Harry czysci swoj pokoj 2-3 razy dziennie, za to Louis wogole"
#48. Harry od malego spi z kocykiem
#49. Liam uwaza, ze podkolanowki, tatuaze, chichotanie i piszczenie podniecaja 
#50. Liam jest znany jako 'madry', Niall 'smieszny', Zayn 'czlowiek-wena', Louis 'lider' a Harry 'flirciarz'
#51. Idealna dziewczyna dla Harrego jest ktos kto jest slodki, lojalny oraz z poczuciem humoru
#52. Liam byl na liscie rezerwowych do biegow
#53. "Bąki Nialla nie maja sensu, to tylko bezczelne, wkurzajace wybuchy powietrza" 
#54. "Jestem z Louisem jak stare, dobre malzenstwo" Harry
#55. Liam woli brunetki
#56. Ulubionym horrorem Nialla jest 'Bal maturalny'
#57. Liam plakal na 'Toy Story 3'
#58. Zayn pisal piosenki i wiersze zanim jeszcze byl znany
#59. Harry zawsze sie caluje na pierwszej randce
#60. Harry, Niall i Zayn wola 'slodka' lub 'piekna ' dziewczyne zamiast sexownej
#61. Niall plakal najbardziej gdy przegrali Xfactor
#62. Niall, Harry i Liam powiedzieli, ze najmlodsza dziewczyna z jaka by sie umowili mialaby 14 lat, Zayn 16, a Louis 17
#63. Chlopcy marza o tym by zrobic impreze nad basenem dla wszystkich fanow
#64. Na Walentynki Liam kupil swojej dziewczynie róże, kartonik czekoladek, ogromnego pluszowego misia, jedna z jego bluz oraz plute Justina Biebera
#65. Jednym z ulubionych słow Loisa jest 'boobs' (cycki)
#66. Gdy 1D bylo w radiu, to zadzwonila do nich fanka z pytaniem czy maja jeszcze jakies bilety poniewaz bardzo chciala isc, ale zabraklo, wiec chlopcy wydrukowali dla niej specjalny bilet-VIP
#67. " Bardzo chce miec synka! " Louis
#68. Harry pocalowal kiedys 2fanki
#69. Gdy Zayn zostal zapytany na czym by zagral  dla swojej dziewczyny to odpowiedzial ze na trojkacie 

15 komentarzy:

  1. Louis ma zajebisty tyłek ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah ;DD

      Usuń
    2. nom ale wole głos oczy i fryzurę Nialla

      Usuń
  2. fajne ciekawostki zapraszam na bloga do mnie z opowiadaniami<3 http://whenever-you-kiss-him.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super są :D wiem że mas zteraz dużo do roboty, ale dodaj coś nowego xD ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciekawostki.
    Nie lubię jak dziewczyny piszą ciągle to samo, i to samo ale z twoich informacji sporo nowych rzeczy się dowiedziałam.Pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże .. dziwczyno .. śliczny blog .. masakra dawno takiego nie widzialam... gratuluje !!! od dzis bee codzinnie wchodziła ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś super nieźle się usmiałam przy niektórych wiadomościach tylko tak dalej !!!!! jesteś mega ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyruchałabym Zayna <3 i Harrego <3 i Wgl wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 53 hahahhahhahah CHCE WIĘCEJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zanim wymyślono nazwę dla zespołu , Zayn zaproponował Zayn and The Boys , a niall Niall and the potatoes .

    Hahaha :D Nie ma to jak Niall i Zayn ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog ! Chcę więcej ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Koffffam 1D <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Eleanor jest młodsza od Louisa :)
    #14. Eleanor jest kilka lat starsza od Louisa , ale uważa się za jego żeńska wersję .

    OdpowiedzUsuń